UWAGA! Dołącz do nowej grupy Polanica-Zdrój - Ogłoszenia | Sprzedam | Kupię | Zamienię | Praca

PZU i Policja wprowadzają kampanię „Mistrzu, zwolnij” dla poprawy bezpieczeństwa na drogach

Elżbieta Gandor

Elżbieta Gandor


Z początkiem września rusza kampania społeczna „Mistrzu, zwolnij”, zainicjowana przez PZU przy współpracy z Policją. Celem tego projektu jest zwrócenie uwagi kierowców na skutki nadmiernej prędkości i niebezpiecznych zachowań na drodze. W obliczu statystyk dotyczących wypadków, które wciąż są alarmujące, kampania ma na celu poprawę bezpieczeństwa i promowanie odpowiedzialności wśród uczestników ruchu drogowego. Przeprowadzone działania prewencyjne mają przyczynić się do zmniejszenia liczby wypadków oraz zwiększenia świadomości społecznej na temat ryzyk związanych z kierowaniem pojazdem.

Kampania „Mistrzu, zwolnij” nawiązuje do wcześniejszej, udanej inicjatywy PZU „Kochasz? Powiedz STOP wariatom drogowym”, która miała miejsce dekadę temu. Statystyki przedstawione w trakcie ogłoszenia kampanii są niepokojące: w ubiegłym roku na drogach polskich zginęło blisko 1 900 osób. Słowa Tomasza Tarkowskiego z PZU, który przyznał, że wielu kierowców zbyt optymistycznie ocenia swoje umiejętności, podkreślają zapotrzebowanie na tego typu działania. PZU stawia na prewencję, mając nadzieję, że kultura reagowania na niebezpieczne sytuacje stanie się normą.

W ramach kampanii planowane są różnorodne aktywności, które obejmują emitowanie spotów w telewizji i kinach, a także dystrybucję miliona naklejek z hasłem kampanii. Policjanci podczas kontroli drogowych będą edukować kierowców na temat bezpiecznej jazdy, a naklejki mają stanowić zachętę do prowadzenia pojazdów z większą ostrożnością. Specjalnie oznakowana limuzyna będzie poruszać się po ulicach, utrzymując dozwoloną prędkość, w celu zwrócenia uwagi kierowców na przestrzeganie przepisów. Kampania będzie miała charakter ogólnopolski i potrwa do końca września, przyciągając uwagę kierowców do tematu bezpieczeństwa na drogach.

Źródło: Policja Kłodzko


Oceń: PZU i Policja wprowadzają kampanię „Mistrzu, zwolnij” dla poprawy bezpieczeństwa na drogach

Średnia ocena:4.6 Liczba ocen:15


Zobacz Także